Lust att lägga ner hela skiten.

Idag är ingen bra dag och jag tycker synd om de stackarna som kommer i min närhet idag...
Allt känns piss och humöret är nere i kloakerna och nosar...
Lust att bara köpa ett paket cigg och mola in 10 st på en gång och bara tända på. Suck.
Ibland känns livet som en jävla jojo. Man kämpar sig upp för snöret för att sedan trilla ner igen. (Det är iaf så jag jojjar, eftersom jag inte kan ;)
 


Elin

Bra att har urladdningar ibland. Dagen är påväg att ta slut och i morgon vaknar du upp och då är den här dagen borta!! :-)
kram

2013-01-09 | 14:53:04 | http://mylifemygoal.wordpress.com
Camilla

Håller med Elin dagen är snart slut och i morgon kommer det säkert kännas mycket bättre. Då känner du nog säkert bara för att stoppa 5 cigaretter i munnen och tända på :).. Kram på dig..

2013-01-09 | 20:37:36 | http://camillamittilivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0