Nu får det vara nog!

Trött på att ständigt vara förkyld, ha ont i halsen och så drog en ögoninflammation på mig i fredags kväll också.
Fasen va otrevligt det va att bara kunna se med ena ögat, uppskattar att det blev kortvarigt och redan är på bättringsvägen, dock väldigt svullet.
Men nu tycker jag att det räcker med sjuka för i år, halva 2014 också för den delen.
Saknar träningen, saknar att få ge mig ut och springa, saknar friheten och avslappningen det ger i det långa loppet.
Hoppas att det vänder efter jul och nyår :)
 
Gnäll, gnäll och åter gnäll, jag vet, men jag har haft tid på mig att samla på mig allt och nu måste jag ju få utlopp för det ;)
 
Kram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0