Dag nr 16

Av ständig förkylning... Suck, måste säga att jag är ganska så less på detta nu. Hur länge ska man behöva gå?
Förlitar mig nu på att kraften av röd solhatt ska göra mig bättre.
Annars händer det inte så mycket, jobbar fram tills nästa fredag, råkade visst bli 10 dagars jobb i streck, men men jag vet ju vad jag ska göra det närmsta dagarna iaf :)
 
Julen var mysig och lugn, helt i min smak. Fina julklappar till både mig och barnen och jag tror att de va nöjda <3
 
Hoppas ni alla får en fin fortsättning på mellandagarna!
Kram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0