Passande rubrik?!?

Ledig dag och mycket har hunnits med, fixat med Liam´s cykel, grundmålat möbler, tvättat och fixat med lite andra nödvändigheter.
Nu slog jag ner arslet i soffan, big mistake! Kommer jag att komma ur det? Ha ha.
En timme kvar, sen får man dra iväg till träningen, små tankar om att jag ska ta en tur på elljusspåret efter passet... kommer jag att vara taggad? Förmodligen inte. Kommer jag att göra det? Förmodligen ja.
Tjurruset närmar sig med stormsteg och jag vill helst inte bli kvarglömd i nån lerpöl, så det är bäst att få lite fart på benen! :)
Sen har jag en lååång jobbhelg framför mig, 3 st delade turer... får nog lov att säga att jag gillade semestern mer ;)
 
Ha en trevlig kväll på er där ute!
Kram
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0