Höst = ångest

Varför är det alltid så här på hösten? Man blir depp, hur positiv man än försöker att vara...
Kroppsligt mår man inte särskilt bra för tillfället, en liten men mycket irriterande förkylning spökar därinne någonstanns, sommarens extrakilo börjar bli smått irriterande, men orkar man göra nåt åt det? Näe...
Vart man än vänder sig, Facebook, bloggar, tidningar, tv osv, handlar allt om sund hälsa och motion.
Jag har gett motsatsen till sundhet ett ansikte.
Ja, jag vet att jag klagar, jag vet att jag är negativ, men jag är född sådan ;)
 









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0