Finns det nåt slut?

Jag spacklar och slipar, hittar då en flik och börjar givetvis att riva bort den... Det hela slutar med att jag får spackla och slipa om allt! Grr... Nästa gång SKA jag måla och inte tapetsera!
Men jag hoppas att barnen rum ska bli bra när det är klart, många ideér i huvudet och tapeter är beställda, även en väggdekor ska upp, hoppas bara att jag vinner auktionen på Tradera :)
Svårt att hinna med allt när man jobbar så mycket när barnen är hos Stefan. Ca 48 timmar denna veckan ska avverkas, så det blir inte så mycket tid till att fixa och greja som jag skulle vilja... men det får ta den tiden det tar.
 
Tankarna om framtiden rullar runt i huvudet, ska man fortsätta som personlig assistent resten av livet, eller ska man söka sig något annat jobb? Ska man plugga? Sätta mig i skolbänken igen vet jag inte om jag känner för nåt värre, men är det nåt som jag verkligen finner intressant, så kanske? :)
Finns så många yrken som säkert är jätteroliga, men hur hittar man dom?
(se, ett skapligt positivt inlägg, ha ha)
 








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0