Om sanningen ska fram...

Vill du ligga med mig då?

-Eric Amarillo



Onsdag idag, själv har jag legat en dag i förväg hela tiden, så för mig är det torsdag, knepigt det blir när det blir så! Ikväll är det iaf kvällsjobb igen och imorgon är jag ledig och då är det Military Fitness-träning och sen ska jag hålla ett hemmademo-party :)

Längtar tills ikväll, saknaden har varit stor de senaste dagarna...
Men solen skiner och idag är humöret på topp :)


Dagens ros går till : Mamma, för att du alltid ställer upp och passar barnen och allt annat! <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0