Steg ett

Att prata, när man inte vet vad man ska säga, är inget som är någon barnlek.
Igår pratade jag, för första gången, blottade mina tankar och känslor och steget dit tog sin lilla tid...
Ångest, uppbyggda orosmoment, flackande känslor, allt bara rasa ur mig.. Ena stunden tårar, andra skratt.
Men det kanske inte var så farligt ändå, när man väl tog steget och frågade?
Idag känns det mycket bättre och jag är glad att vi pratade ut igår...
Nu kan man lägga denna tiden bakom sig och bara se framåt, se det positiva, se förhoppningar igen.

Ledig dag, ska tillbringas med mina små hjärtan.
Ikväll blir det TW-möte i Karlstad och imorgon blir det jobb.
Snart midsommar och snart semester!


Magnus Svensson

Det jobbigaste steget är alltid att ta initiativet att prata. Att våga öppna sig som du gjorde. Det är svårt. Känn dig stolt. Vad som än hänt, så hoppas jag du kan leva i nuet och framtiden, inte i det förflutna.



Personlig utveckling glädjer mig alltid!



Dr Svensson

;)

2012-06-19 | 21:31:30 | http://www.mazstudios.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0