Frustration

När man gör som de säger, men ändå får ett nej slängt i ansiktet...
Hur ska man då göra? Byta till ett högavlönat jobb? Jo tack, om det ändå hade varit så enkelt, jag ska nog vara glad för att jag har ett... Hade jag fixat det själv, hade jag aldrig bett om hjälp. Men nu vet jag hur läget är, så tack och hej!
Har ett pass kvar på 10h att jobba idag, sen ska jag vara ledig helgen för första gången på huur länge som helst, utan barnen då givetvis :)
Imorgon blir det Hassleparken och TopCats :)
Ska bli riktigt kul!
Ikväll blir det en kväll ute på näset med goa vänner efter jobbet :)

Dagens ris: Swedbank, tack och hej för dessa åren... Skit ner er med era "kalkyler", som uppenbarligen bara gäller för vissa personer.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0