Takida!

Igår släppte jag allt som hade med öroninflammationer och penicillin att göra och hoppade in i bilen med syrran för att åka ut till henne och göra oss i ordning för Takidas spelning i Karlstad.
Efter lite sprit och mycket make up, så var vi redo för att åka!
Takida var ett riktigt bra liveband som jag verkligen kan rekomendera, riktigt bra på scenen!
De spelade i ca 1 timme och sen blev det nattklubb och lite dans.
Tack och lov att chauffören kom in och agerade väskhållare, så man slapp kånka runt på den när man skulle dansa.
Inte visste jag att min billiga skräpväska ifrån Gekås skulle vara en sådan brud/kärringmagnet?! Ha ha...
Han hade fullt upp och jag fick bokstavligen slita tillbaka min väska innan han blev uppäten :P
Kvällen var riktigt lyckad och det var ett bra sätt att få koppla av och släppa allt vad förkylningar heter.


Tack syster för en lyckad kväll! Du är guld värd! <3
Tack Patte för skjutsen och väskhållandet + att du stod ut med oss tjötkärringar :)


Sandra

Va fasiken ser takida ut så nu? När jag såg dom för 6 års sen var dom brats! Haha

2012-01-29 | 21:03:33 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0