Military Fitness

Nära-döden-upplevelse? Mja, nästan iaf. Största ansträngningen jag gjort de senaste åren har väl varit promenaden emellan soffan och kylen? Ha ha.
En annorlunda träningsform, som kanske passar en stönig person som mig, har ju svårt att ge mig, trots att benen skakar och värker, man är helt slut, men ändå så kämpar man på som om det vore livet det gällde.
Släpat på en normalbyggd karl, ålat mig på frusen gräsmatta, armhävningar, hoppat över och krypt under folk.
70 minuters intensiv träning utan några pauser, det känns i kroppen vill jag lova :)
Testar igen på söndag om träningsvärken inte är allt för illa.
Vet med säkerhet att jag kommer att somna lätt ikväll, om jag ens hinner till kudden?!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0