Streets of Philadelphia

Nu är helgen här och jag har gjort min första jobbvecka, känns riktigt bra. Skönt att få komma igång och jobba igen. Dagiset för barnen funkar perfekt, så det är aldrig några bekymmer.
Helgen ska tillbringas med barnen, tänkte testa på en hinderbana imorgon också, förutsatt att jag kan få nån som tar barnen en timme medans jag stånkar mig fram genom bildäck och armgång.
Fick ett erbjudande om att dela en flaska vin ikväll med en kär vän.. Först tveksam om jag skulle orka, men ju närmare kvällen vi kommer, desto mer sugen blir jag, så det får nog bli av :)



JENNY

yEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!



& du, jag kan passa kidsen en timme vettu, det överlever jag ;)

2012-02-17 | 18:42:09 | http://jennyjanssons.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0