Steget vidare

Förkyld.nu (igen)

Veckan som gått har bestått av en del packande och mycket åkande. Bor nämligen ute hos syrran nu, tills detta med huset och nytt boende är klart. Har iaf fixat en lägenhet/radhus ute i Värmlandsbro, så idag ska jag iväg och välja nya tapeter till hall, sovrum och matplats, skönt att få sätta sin egen stil på den nya lägenheten.
Igår följde min far med mig till Karlstad och kollade in en ny bil, måste ju ha en kombi, så jag får in dubbelvagnen.
Jag ska fundera lite till om det blir nåt köp eller inte :)
Till veckan börjar jag att jobba och det ska bli skönt att få komma ut i arbetslivet igen, nu har jag vart hemma alldeles för länge!
Idag är det fredag och det betyder fredagsmys med tacos, Disneykväll och trevligt sällskap :)

Tack kära syster, för att du är just MIN syster <3


Sandra

Blä för förkylning men kul att få välja tapeter iaf, blir så mycket roliagare då!



Ha en trevlig kväll och helg nu :)



2012-02-10 | 14:48:42 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0