Rekord

Besöksstatestiken har som sagt skjutit i höjden den sista tiden, roligt att det är så många som läser min blogg.
Skulle gärna se vilka det är som läser den också, så lämna gärna en kommentar :)


Ledig idag och jag ska snart åka in till stan för att fixa det sista i huset innan mäklaren kommer kl 12.
Sen blir det till att umgås med barnen resten av dagen och även byta till den nya bilen som blivit servad av min snälle och hjälpsamme far <3
Så nu är det bara att fylla tanken och tuta och köra ;)
På måndag hämtar jag nyckeln till min nya lägenhet, hoppas att elen har hunnit komma igång tills dess, inte för att jag har några direkta lampor då men... Ja ja, en vänlig människa har gett mig en fönsterlampa nu iaf, så jag klarar mig nog den första tiden :)

Dagen ros vill jag ge till min far, som alltid ställer upp och finns där, i tid och otid.
Jag kan bara säga att jag har världens bästa pappa!
Älskar dig! <3

Sandra

Jag läser din blogg, förvånad? ;)



Skönt att det börjar bli ordning och du ska allt se att du får nån lampa med ;) Tyvärr har jag ingen till övers annars hade du fått av mej men jag har visst sålt allt "extra" jag/vi hade. :)



2012-02-22 | 07:56:01 | http://mesandra.blogg.se/
Sandra piik

Jag har alltid läst din blogg.

2012-02-22 | 16:33:27 | http://piiket.blogg.se/
Jessica

Piik - Det går inte att kommentera i din blogg. Är det bara jag, eller? :/

2012-02-23 | 07:23:59 | http://aaceton.blogg.se/
Sandra Stomberg

Jag läser, men det gör jag iof jämt - dock extremt dålig på att kommentera, haha! :D

2012-02-23 | 19:24:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0