Blonde

Är hemma hos barnen nu, själv börjar jag inte jobba förräns vid 15 tiden.
Tänkte mig att jag skulle ta tag i utväxten idag, kan ju bara säga att det behövdes för sisådär 2 månader sen :)
Ska testa en ny sort, Brillance diamond blond. Blir det katastrof, så får jag la köpa mig nåt mörkare istället.
Drog även iväg på en solning igår kväll, skönt, men varmt!
Min hud va alldeles för likt ett A4-ark :)

Dagens ros vill jag ge till min kollega som idag fyller 65 år.
Trots 40 års åldersskillnad så känns det som vi funnit varandra och vi har riktigt kul tillsammans.
Grattis på din födelsedag Marianne!
Kram


Mycket gammal bild på Marianne & mig :)


Anonym

Tack tack snälla du. Visst är glappet stort när de gäller åldern men va gör de. Vi har kul ändå.KRAM.

2012-02-23 | 17:41:18 |
Jessica

Näemen titta där! Kommentaren kom ju fram ändå :))

2012-02-24 | 07:12:39 | http://aaceton.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0