Tänk om.

Tänk om folk kunde lägga lika mycket tid på sina egna liv, istället för alla andras.
Jag, som många andra bor i en liten stad och "alla känner alla".
Du ska inte tro att du kan berätta nåt i förtroende och tro att det inte kommer ut.
Om folk vill lägga energi på att prata bakom ryggen och smussla om mig, så varsågoda! Det rör mig inte i ryggen längre, jag är trött på att alltid tänka på "Vad ska andra tycka/tänka om mig". Jag kör mitt race, så får ni väl beskåda och vara avundsjuka, avundsjuka på att ni själva inte tycks ha nåt liv.
Fördomar och skitsnack kan ta kol på en människa, så sluta upp med det, för en vacker dag kan det slå tillbaka på er själva.
 
//Står för vad jag säger och tycker. Like it or not!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0