Vinkväll

Så mycket kärlek, men så lite tid...

Idag är det dags för lite kvällsjobb, sen vidare till Jenny för lite vin och gott sällskap :)
Helgen kommer enbart att bestå av jobb, vilket det alltid gör de veckorna jag inte har barnen...
Men på söndag kommer mina små hjärtan hem och jösses va jag ska snosa på dem då <3

Kramar



Sandra

Ha så kul ikväll :) Vi får allt ta en ciderkväll nåndag vi tycker jag! Om sisådär 100 år när bägge har tid eller så ;S Tills dess får vi väl nöja oss med kaffe :)

2012-04-19 | 18:49:52 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0