Man tackarrr ;)

Trots flera månaders uppehåll har jag sett att den del har tålmodigt kikat in här ibland och efter gårdagens inlägg steg statistiken uppåt igen. Kul att ni fortfarande är intresserade av att läsa mina inlägg :)

Denna helgen är jag hund/kattvakt åt syrrans fyrbenta småttingar, sen har jag ju barnen den här veckan också, så det är fullt upp, från morgon till kväll :)
Fint väder idag, så vi spenderade några timmar i syrrans trädgård, där jag njöt av solen och barnen och vovvarna sprang av sig energin.
Det fick bli en liten tupplur efter utgången, vilket råkade bli hela 2,5 timmar! Oups! :)
Nu sover mina småttingar för kvällen och imorgon ska de till sin pappa i en vecka...
Saknaden är stor när de inte är hos mig, men det får man väga upp med annat, så som träning och kärlek till andra viktiga människor, så som familj och vänner <3

Ha en trevlig lördagskväll där ute!
Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0