Shopping!

I veckan var vi till Karlstad och inhandlade lite nödvändigheter till barnen.
Plånboken var uppe "stup i kvarten" och jag tror att vi fick det mesta, eller iaf det viktigaste.

Helt nöjd med inköpen, gosiga och fina pyjamaser, vantar, mössa, tröja, fleeceunderställ m.m.
Älsklingen shoppade sig 3 nya skjortor också.
För min del blev det ingenting, men jag är lika nöjd för det, jag ska shoppa till mig själv i ullared istället! :)


Nina - Glamourmamman

Kul att du ska till min arbetsplats och shoppa :-) Det är mycket folk på helgerna nu, så vill nu hade det lite lugnare ska ni passa på att komma under vardagarna. Men kö hade vi inte i helgen som gick ändå, trots rekordförsäljning!

2011-10-04 | 21:23:36 | http://glamourmamman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0