God morgon

God morgon på er läsare.
Ni har inte glömt att ställa tillbaka klockan va?
Själv myser jag med en kopp kaffe, medans barnen tittar på tv.
Nova har hittat en ny favoritfilm, Ice Age 2, dock kallar hon den för "kottikott" :)
5 dagar kvar tills fredagen och fredagen innebär - Ullared!
Nu är det nära. Under veckan ska vin inhandlas och resväskan packas.
Alla julklappar ska handlas, åhh så skönt :)



ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Så många finesser har den inte. Man kan vända barnet åt vilket håll man vill samt göra den till en enkelvagn. Sen har den nog allt som alla andra vagnar har. Jag älskar den :) Med tanke på att det båda är en syskon och en singelvagn så är den inte så dyr. 15000 betalde vi :)

2011-10-30 | 12:02:55 | http://endenise.se
ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Hehe men där ser den avancerad ut, det håller jag med om :) Jag bor ju i stockholm men inte mitt i, snarare utanför : )

2011-10-30 | 19:12:48 | http://endenise.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0