Inget oväder

Har gått och väntat på himlens åskoväder idag, har varit så hemskt varmt och klibbigt idag, men icke då.
Nu har det iaf blivit lite svalare ute och jag har vädrat ut i sovrummet, så det ska vara lite skönare när man ska lägga sig sen.

Mamma kom hit en sväng förut också, helt oinbjuden och visst var det trevligt att det kommer och hälsar på nån bara så där en vanlig vardag.
Då får folk ta det som man har det, inga förväntningar och inte en massa ståhej.
Mycket lugnare och skönare när det blir så.

Kvällen är här och jag sitter och väntar på Desperate Housewifes, visst är det sista avsnittet ikväll?
Imorgon blir det kaffe hos Jenny, sen köpa klassfotot från Novas dagis, sen Erikshjälpen, sen BVC.
Fullt upp imorgon, hoppas då på att få en lugn natt med mycket sömn!



Sandra

Så smart du är min vän! ;) Hehe ja eller så får man en chock som jag fick, vägde mej på efterkontrollen och typ en vecka senare har jag gått upp 2! Fast sen fick jag ju veta varför och slapp vara ledsen ;)



Jag vill också till erikshjälpen!! Ska leta efter en träbyrå och måla i samma färg som jag ska ha på taket i Wildes rum =) Hojta till om du ser nån!

2011-05-31 | 20:52:23 | http://mesandra.blogg.se/
Sandra

Det är inte så noga, viktigare att den blir lätt att måla så måste vara riktigt trä :) Kanske får ta mej en tur nästa vecka..



uhhu nej det kan man inte, för 600:- får man mycket anvä'ndbart!! Jag ska försöka skicka ner Fridde i källaren och rota bland mina krukor jag så jag får nåt att sätta alla mina tomatplantor i =) Hoppas du hittar vad söker sen =)

2011-06-01 | 07:41:13 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0