Det vankas dop

Idag är det dags för Wildes dop, ska bli trevligt :)
Hoppas bara att mina barn sköter sig i kyrkbänken! Ha ha
Efteråt bjuds det på smörgåstårta och vanlig tårta, älsklingen jobbar som vanligt,
så jag får gå ensam med de två små.

Efteråt blir det en sväng förbi pappa och Lotta, Linus fyller 22 idag, så ska in och säga grattis till honom också, ge lite presenter och prata lite.

Den stora frågan inför dagen är: Vad ska jag ha på mig och barnen?!
Har alltid så svårt för att bestämma mig och nu är det hela 3 st som ska ha kläder på sig.
Pust och suck.
I-landsproblem kanske?

Får väl damma av någon gammal klänning som hänger i garderoben kanske?!

Nu ska det packas presenter här, så tjingeling!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0