Tidig morgon

Min lille skrutt har sovit lite oroligt inatt, somnade redan vid halv 9 igår kväll och det var skönt att få ett par timmar i lugn och ro. Dock vaknade han redan vid 02 och sen igen vid 04, halv fem tröttnade jag på hans gnällande och gick upp. Länge sen jag gick upp före tuppen!

Idag väntas det ett besök utav mor, kaffe och fika.
Tänkte att jag skulle slänga ihop några smarriga kladdkakemuffins igen, tack Anna för receptet! :)
Annars händer det nog inte så mycket, det gamla vanliga vardagslivet, städ, tvätt, matlagning, you know.

Lite mer kaffe kanske? Bäst att hålla ögonen öppna!



Anna

Varse go :) så lätta att göra och så jäkla goda..kan äta hur många som helst nästan tröttnar aldrig!

2011-03-28 | 11:03:52 | http://annasunderbaravarld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0