Energi?

Skulle ha blivit ett besök på barnmässan i Karlstad i helgen, men tyvärr så är Liam så himla förkyld och jag vill inte utsätta honom för en massa nya baciller när han redan är så mottagligt.
Så jag fick dessvärre stanna hemma.
Betalade räkningar istället, vips, så var pengarna slut... Kul, not!

Annars händer det inte mycket här i huset.
Lusten och orken att greja och fixa har liksom helt tagit slut.
Inte så roligt när man inte har pengar att köpa nåt heller, de sista pengarna gick till Sandras möbler och sen väntar det ju ett dop om några veckor också, blir ju lite utgifter där också.

Näe, nu tror jag att Nova vill ha lite uppmärksamhet utav mig, så det får bli lite "bompa" framför tv:n, tillsammans mitt älskade lilla hjärta.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0