Midsommarfirande

Igår var det midsommar och jag och barnen började dagen ute hos syster.
Nova och Bella lekte, plaskade i poolen, grävde i sandlådan och gungade som tokar.
Vilket resulterade en massa klädombyten.
Vi käkade lite lunch med sill, potatis, köttbullar m.m
MUMMA! Som man längtat efter sillen :)
Sedan bestämdes det ett datum för min och syrrans weekend i Ullared.
Vin, shopping och stugboende.
Ska bli skönt att få komma hemifrån ett par dagar och bara rå om sig själv ett tag.
Efter jordgubbarna och grädden åkte vi hem och bytte kläder, för att sedan åka direkt till svärföräldrarna för ännu mera mat.
Där var i stort sett hela familjen samlad och vi grillade senare på kvällen.
Så trevligt så.
Nova fick sig bara en kort tupplur i bilen på väg hem ifrån syrran, så jag trodde att hon skulle bli trött och gnällig tidigt, men hon var helt uppe i varv, lekte med sina större kusiner och tydde sig till alla.
Det var inga problem alls.
Strax före nio åkte alla hem och Nova fick sig en vällingflaska här hemma i soffan, sen var det sängen direkt.
Liam somnade på sin pappas arm och sova i ett streck ända fram tills klockan var halv sex imorse.
Tog honom till sängen och vi somnade om fram till halv åtta.
Nova sover fortfarande, stackars lilla flicka, hon kommer nog att vara sliten idag.
Själv så känner jag mig degig efter gårdagens matintag, så håller sig regnet borta så får det bli en långpromenad senare. Det behövs nog!


Sandra

Jag vill också ha en ullareds weekend men antar att två dagsturer dit under hösten vintern får räcka :) när åker ni?

2011-06-25 | 09:51:36 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0