Regnet det bara öser ner...

Hade tänkt ta vagnen och promenera ner till stan idag och köpa lite smått och gott inför helgen.
Men jag tror att jag tänkt om.
Inga regnkläder i min garderob här.
Det får bli att pyssla och mysa inomhus idag.
Helgen väntar och så även lite jobb för min del.
Stefan börjar sin semester nu, så skönt att få ha honom hemma.
Det ska fixas i trädgården, köras skräp och hämtas sten.
Barnen kollar på tv:n och jag ska fylla på kaffekoppen och läsa lite bloggar medans det fortfarande är lite stilla här hemma.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0