3 år sedan...

Idag är det tre år sedan jag och Stefan förlovade oss i Gränna.
För mig känns det som det är jättelänge sen, kanske för att det har hänt så mycket, köpt hus, fått två barn m.m.
Dagen tillära firar vi med att rensa i trädgården och köra skräp till tippen! Ha ha. Typiskt oss ;)
Hämta sten till trädgården står på schemat också.
Skönt att det äntligen kommer att bli färdigt.
På lördag ska vi fira vår årsdag ordentligt.
Kommer att bli match i bowlinghallen och sedan mat efter det.
Nova ska sova hos pappa och Lotta och mamma kommer hit och passar Liam medans vi är och spelar.
Nu blir det lite stoj med barnen, ser ut som om Nova misstycker att jag sitter framför datorn :)
Ha en bra dag allihop!


Viktoria

Jag har också massor med clearstamps, med de bor i en burk. Ja, jag skulle nog prova en slät plastficka. Det borde ju gå att limma fast och fäster gör de också. :D

2011-07-19 | 13:41:51 | http://karajosefin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0