Promenix

Nyss kommit hem från stan, blev en liten tur med vagnen, Nova älskar att åka den nya vagnen och jag älskar att köra den, så himla lättstyrd och smidig.
(En BabyTravel Dublin för er som inte visste det)
Lämnat tillbaka barnkläder som tyvärr inte passade och köpt hårfärg till mig själv.


Gick ner till älven och tänkte att Nova skulle få se på änderna.
Kom på att jag köpte ju faktiskt en brödlimpa inne på Coop, så ett par skivor bröd skulle la de två ensamma stackars änderna kunna få dela på.
Det konstiga var att de två ensamma små änderna förvandlades väldigt fort till 52!
De kom närmare och närmare, 1 minut till och 10 änder hade suttit i knäet på Nova.
Mamma Jessica, som så många vet, gillar inte fåglar något värre, speciellt inte på nära håll.
Så jag fick lite panik och slängde brödskivorna in i hopen med galna fåglar och drog mig och vagnen därifrån.
Nova fann situationen väldigt lustig och skrattade hela tiden.
Stackarn, inte lätt att leva med en mamma som är nojjig för fåglar, ja jag vet, de är hungriga, de får ingen mat nu på vintern, men de måste ju inte vara på mig när jag är snäll och matar dem! Ha ha

Nu ska jag slappa lite i soffan och värma upp mig, blåser isvindar ute.
Läsa igenom alla mina favoritbloggar också, innan lillpysen vaknar!

Tjingeling!



Sandra

Du gjorde rätt i att dra, änderna där är inte snälla!! Dom är närgångna och missunsamma. Helst snor dom din mjukglass också! ;)

2011-01-31 | 13:28:57 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0