Nyklippt

Så, nu sitter man här nyklippt i håret för första gången på dryga året.
Jo,  jag vet, klippning är inte min favoritgrej direkt, men Anna var snäll och kom hit och hjälpte mig och det tackar jag för!
Blev givetvis några koppar kaffe och lite skitsnack, men det är ju sånt som hör till :)

Stefan var snäll och la barnen för deras middagslur innan han åkte till jobbet.
När Anna hade åkt hem, gick jag upp för att titta till Nova och hon sov som en gris.
Det roliga va att hon hade satt på sig pyjamasen alldeles själv, utanpå tröjan och jeansen.
Vilken rolig syn.
Lilla flickan har börjat bli stor och ska klara av allting själv.
Både på gott och ont!

Igår tog vi en dagisfri dag och stack iväg till Karlstad och H&M för lite nya kläder.
Nova fick sig en jättesöt vårjacka, nya ballerinaskor och ett par jeans.
Liam fick sig en mörkblå body och en vit skjorta som han ska ha på dopet nästa helg.
Själv hittade jag mig ett par jeansleggings som jag tänkte ha på dopet.
Alltid roligt med lite nytt och så var det ju clubdagar och 10% på allt, och det tackar man ju inte nej till.

Ska träffa Sandra sen, hade tänkt mig en promenad eftersom det nu skulle bli så himla varmt under helgen, men nja, varmt kan jag ju inte påstå att det är direkt, så vi får se vad det blir.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0