Mysmorgon

Sitter i soffan med en kopp kaffe i handen, precis läst färdigt mina favoritbloggar, bägge barnen ligger och tittar på barnprogram och myser. Så skönt när morgonen börjar i lugn och ro, inget skrik och gnäll. Underbart.

Gårdagen var fullspäckad, först en fika på domus med Sandra och Wilde, sen hem och lägga Nova och göra lite mat. Sen packa väskan med fika, för att dra ut till Duse och möta upp syrran, Bella och deras två vovvar.
Blev bus och fika i lekparken, solen sken och det var underbart varmt. Trevligt att komma hemifrån ibland.
Men när kl började närma sig 17 så dök knotten och kylan upp och vi begav oss hemåt.
Det var en trevlig lördag och den har satt sina spår, känner att jag är rätt så sliten idag.
Blev dessvärre inga kort tagna, eftersom jag som vanligt glömde kameran hemma.

Idag blir det nog en lugn dag, kanske besöka närmsta lekpark nu på förmiddagen.
Sen slutar Stefan tidigt, så då ska han få ta barnen en stund så kan kan få städa lite här hemma.
När solen skiner, ser man dammet betydligt mer, usch.

Återgå till min dotter som står och stampar bredvid mig med en hög med böcker som ska läsas! Ha ha.

Trevlig söndag på er allihop!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0