Kaffe och våfflor

Sitter och väntar på att klockan ska närma sig 14.
Barnen ska väckas och sen bär det av hem till mamma på kaffe och våfflor.
Hon sitter barnvakt åt Bella, så jag tänkte att hon och Nova kunde leka av sig lite.

Lördag igen då.
Kollat tv-tablån, lika tråkig som vanligt.
Förra lördagen spenderades ensam i soffan, tittandes på frågesporter.
Nej, det kommer att ratas denna helgen.
Då kör jag hellre ett parti sällskapsspel ihop med Stefan.

Skulle behöva uppsöka ett solarium också, helst innan dopet som är till helgen.
Finns viss risk för att jag blir borttappad vid någon vit vägg annars.
Ja, de letar la efter mig när de är hungriga antar jag!
Ha ha

Dags att packa väskan och fylla bilen med nödvändigheter, tänk att det känns som om man flyttar hemifrån när man ska iväg med två små. Tur att man inte har 10 ungar.. Uhh...



Sandra

Tack =)



Japp den är fin, är riktigt nöjd med det köpet! Mkt bättre än den gula och ny fast billiigare än ny =)

2011-04-12 | 10:47:41 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0