Lördag

Har varit en lugn lördag med ett besök hemma hos Novas gammelmormor, japp, snart 85 år och pigg som en mört, det har hon ju alltid varit. Mormor är har ju alltid varit "gammal", men det är svårt att inse att hon inte lever för alltid. Jag är glad så länge hon är frisk och mår bra, tyvärr hälsar man ju på alldeles för sällan.

Var en trevlig liten pratstund med fikabröd och kaffe.
Nova fick busa av sig lite också.
Efter besöket hos mormor, hoppade vi in en sväng på Coop och inhandlade lite hårfärg till mig.
Färgade utväxten häromdan med Mood's slingor, blir dock pissgult i mitt huvud, så det får bli ytterligare en blondering ovanpå de.

Har nyss lagt Nova för kvällen, har ca en timme till godo innan Stefan kommer hem från jobbet, lite egentid.


Åsa/asamia

Hej!

Tack för kommentaren i min blogg!

Jag använder spellbinders för att få de ovala och runda formerna runt mina motiv. Om du har en big shot, kan du använda alla dies som finns på marknaden. Man lägger bara olika många plattor eller mellanlägg i den, beroende av vilken die du använder. Har själv ingen sån, utan ett cuttlebug, men det finns säkert filmer på youtube som visar hur du ska göra med de olika diesen. Lycka till!

2010-10-03 | 09:26:29 | http://asamia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0