Dagen D

Ja, idag ska bebis komma.
30 november är det sagt.
Igår kväll började jag känna av värkar efter min och Nova's pulkaåkning och de blev värre ju längre kvällen framskred. Men dock verkar det som om nattens sömn har gjort att värkarna har avstannat, tråkigt.
Trodde faktiskt att jag skulle ligga inne i Karlstad nu och klämma ut en liten bebis, men icke heller.

Julen närmar sig med stormsteg och de flesta julklapparna är redan fixade, vilket känns skönt.
Har ingen större lust att springa runt i affärer, nyförlöst, svettig och med två gnällade ungar i släptåg!
Tur att nätshopping finns :)

Har nyss lämnat Nova på dagis och ska ta och käka några julskinkemackor nu med lite O'boy, mumma.
Sen blir det nog en liten tupplur i sängen innan jag ska iväg och hämta henne igen vid tolvtiden.



Elin

Håller tummarna för att bäbis väljer att titta ut snart. Han kanske tycker det är för kallt här ute :-D

2010-11-30 | 10:34:52 | http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Sandra

Feta ost är inte farlig så länge den är gjord på pastöriserad mjölk så det är fritt fram :)

2010-12-05 | 19:10:15 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0