Comeback?

Har funderat nu ett tag på att börja blogga igen, dock att byta lite inriktning på bloggen,
"familjeliv".

Trött på att skriva om allt och ingenting.
Familjen och huset kommer att ta stor plats i den "nya" bloggen.

Nåt som kan intressera någon?


Sandra

Jag är intresserad :) familjeliv och hus gillas!



Va söt du är! Själv kommer jag nog aldrig få tummen ur själv vad det gäller trädgården, men bara man har sällskap kan det säkert rulla på lite bättre. Försökte gräva i sandlådan förut, tror jag ger upp och odlar grönsaker i krukor istället :(

Men tror du det kan finnas det då? Hmm skulle vara nåt för mej det, är inte okej att dö varje gång jag går ner i källaren. Lär bli svag i hjärtat..

2010-05-18 | 16:43:35 | http://mesandra.blogg.se/
Sandra

Har en torrboll i tvättstugan men det kanske skulle behövas mer? Det där med spindelskrämmare är verkligen värt att kolla upp, det ska jag göra med en gång :) Tack så mycket!

2010-05-19 | 07:31:00 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0