Haircut

Sitter och lyssnar på min favorit från Melodifestivalen, Salem Al Fakir.
Ska snart hoppa ur mjukisbrallorna och göra mig iordning.
Lämna Nova hos pappa och sen sticka iväg till frissan.
Usch, har ont i magen. Vill klippa mig men ändå inte, så kallas det när man har frisörskräck...
Sitta och se i spegel när frisören kommer i närheten av håret och klippa av en värdefull kroppsdel...
Huga!
Men det ska nog gå bra, bara första klippet är gjort så brukar jag lugna ner mig.

Testa att göra en tacogratäng igår med köttfärs, grönsaker och philadelpia-ost, gottans, mycket bättre än vanlig tacos, som jag förövrigt börjat tröttna på.
Kan slänga ut receptet ikväll eller imorgon.

Tjingeling




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0