Min födelsedag

Som sagt så har jag fyllt 23 år idag, jösses, känns som igår jag fyllde 20 och vi for iväg till Danmark.
Tiden går fort.
Har iaf vart en jättebra dag, de närmaste var här på kaffe och tårta.
Många fina och roliga presenter fick jag också.

Presentkort på Bergvik köpcenter
2 st presentkort på Hobbykällaren
Riktiga och varma långkalsonger (nu slipper jag frysa röven av mig)
Nytt Pandorasmycke
Grey's Anatomy säsong 5
Ljuslykta och en duk

Imorgon ska jag sticka till Hobbykällaren efter jobbet och inhandla lite nya grejer till min scrapbooking.
På torsdag har jag och Jenna bestämt oss för att dra till Karlstad och shoppa, Ikea och Bergvik ska kikas in.

Längtar så, tror att jag får gå och lägga mig så det blir onsdag snart! Ha ha


Sandra

Åhhh Danmark, det vra grejer dä! Vilka bra presenter du har fått :) Du ska allt få present av mej med, bara vi ses..

2010-01-05 | 23:41:40 | http://mesandra.blogg,se
sandra "piik"

jag försökte ringa dig igår. men det var inte lätt när jag inte har ditt nummer på min nya mobil....



GE MIG. :)



grattis stumpan! hoppas du hade en bra dag. vad gamla vi börjar bli...

2010-01-06 | 12:59:16 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0