Sweet lollipop's

Träffen med Malin blev framflyttad pga av min hals och hennes försovning! Ha!
Mest gått hemma och varit småhängig hela dan, målat lite kakel och lagat mat.

Nästa vecka blir det Karlstad med Sandra, en sväng in på Ikea också.
Jag ska köpa nya handtag till skåpsluckorna i köket, lite växtligheter ska få följa med hem också.



Finns mycket snyggt och stilrent på Ikea, kommer att göra sig perfekt i mitt (nya) kök!


Tror att det är dags för mig att hoppa i säng, ska upp tidigt och kolla in alla marknadsstånd imorgon.

Good Night



Blomman

haha jaa, men tur du hade ont i halsen så du inte satt o vänta på mig :P

Ja sov gott ja!

Vi hörs av till veckan!

Kram

2009-09-24 | 23:31:30 | http://malinblomman.blogg.se/
Lisa

såå söt bild på Nova på headern! :)

hur mår den lilla skrutten?? :)



hehe, joo kan tänka mig att man kommer bli trött på det i längden, men tycker sånt är skoj :) jaa, det är nog nästan hälften praktik, har inte kollat igenom exakt än, men mycket är det iaf.

2009-09-24 | 23:31:33 | http://lisawahrer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0