Vårsolen

Vaknade kl nio imorse utav att solen sken, jösses va mycket piggare man känner sig när det är fint väder.
Gick och småplockade här hemma på förmiddagen innan jag fick slänga mig i duschen.
Sandra kom vid 12 tiden och jag gjorde mig iordning och sen åkte vi ut på stan en sväng och tog en fika.
Kikade på lite nya gardiner också, men det får dock vänta.
Har inte fullt så mycket pengar som jag skulle behöva, så i sommar kanske?

Väntar på att maten ska bli färdig nu, sen drar jag nog till Jenna en sväng sen.

//Jessica





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0