Frozen eyes

Igår blev det en hektisk dag, slutade med att jag knappt hann lägga huvudet på kudden innan jag slockna som en klubbad säl.
Idag blir det ytterligare ett kalas, jösses va jag är trött på kalas, tårtor och presenter hit och dit! De tar ju aldrig slut! Ha ha

Ska snart ner till Coop och hämta ut en paket till Nova, gick på nåt erbjudande från nån telefonförsäljare om en massa aktivitetsgrejer för småbarn. Man kan ju alltid säga upp de, måste ju testa lite också.

Annars blir det inte så mycket gjort idag tror jag,
kanske sätta mig och pilla på en ny design, rejält trött på den jag har nu...

//Jessica


Blomman.

Nej, de e inte så många som vet de.

Men de har jag : )

Han bor i sthlm.

Så vi ses ju inte allt för ofta, tyvärr.

Allt bra ?

Kraam

2009-06-13 | 15:48:54 | http://malinblomman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0