Tacos

Ikväll blir det tacos framför tvn.
Stefan slutar om en trekvart, så det blir för mig att sätta igång med maten snart, usch för att hacka grönsaker!
Men men, gott är det.

Träffat Jenna idag och hon skulle komma förbi till veckan och ta lite kort på mig och Nova,
hoppas att det blir som jag har tänkt mig, hoppas hoppas.

Annars är det inget nytt som händer direkt,
ska ta denna helgen till att fixa lite fint här hemma,
har så många tankar och ideér, men dock så lite pengar och tid.
Hårt att vara hemmafru idag! Ha ha
Man får fixa med det man har och sen leta på loppis, där kan man göra många fynd!

Nu kilar jag ner till the kitchen,
Bye Bye!












Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0