Shit

Okej, himlen har praktiskt taget öppnat sig här.
Det verkligen öser ner, ja ja, då slipper jag iaf vattna mina rosor ute i trädgården då,
inte nåt ont som inte har nåt gott med sig.
Bara det inte börjar att åska, huga!

Har rotat runt i garderoben och rensat ut en massa gamla mammakläder och även flera andra plagg som jag aldrig ens har användt, funderar på om jag ska slänga ut ett par auktioner på Tradera senare ikväll, dryga ut mammapenningen lite kanske, hi hi.

Kanske ska gå in på GratisBio och beställa några presentkort där, har ju några slantar att hämta ut.
Måste ha några snygga kläder till dopet iaf, kjol och ett linne kanske vore nåt.
Blir ju inte förrän fram i höst, så det kan ju vara lite kyligt kanske.
Vi får se.












Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0