Rain

Började måla vindskydden till uteplatsen idag, fick dock så snällt stå i garaget och måla eftersom det regnar ute.
Har nyss vaknat från vår lilla eftermiddagslur, Stefan och Nova ligger kvar och snarkar ikapp, de kan de gott göra, men jag vill inte lyssna på det! ha ha

Blivit lite sugen på att klippa mig nu också efter att jag sett Sandra gjort om sig, vilken skillnad, så tjusigt så!
Men för tillfället finns varken tid eller pengar, men kanske fram i höst, innan dopet, vem vet.
Måste börja planera dopet idag också, ringa prellen ovs osv...
Ja ja, döpas ska hon ju inom en snar framtid, så det är inget att vänta på.

Näe, nu ska jag ha mig en kopp kaffe och lite knäckglass ifrån Sia!
Tingeling!









Blomman.

Haha dynamit harry också ! Riktigt snygg då kan ja tänka mig. Haha : P



Kram

2009-07-06 | 20:38:16 | http://malinblomman.blogg.se/
elin

nej det är ingen vidare hit att va gravid nu.

blitt så fet så röven inte ens får plats i plaststolarna på jobbet..AHAHAHAHAH...



skoj med dop, vilken kyrka blir det

2009-07-06 | 22:46:46 | http://paraflaxdrinken.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0