Cakes

Känner att jag har fått en ny passion här i livet.
Dock inget jag äter, men det är paradiset för mina ögon.

Tårtor, då menar jag inte ICA's eller Konsums runda tråkiga prinsesstårtor som ser likadana ut överallt, utan jag menar - riktiga designade tårtor.
Det skulle vara en dröm att kunna skapa så här fina tårtor, va mycket roligare det skulle vara då.
Gjorde en tårta i söndags, sockerkaka, banan, marsankräm, hallonsylt, garnerade med grädde och rev choklad över.
Som pricken över i - satte jag nobless (chokladflan), runt hela tårtan. Tjooho, vilken skapelse! Not!

Om det är någon kurs jag skulle vilja gå, så är det just att få lära sig att göra vackra tårtor.

-Vem blir inte sugen på dessa godbitarna?

  

//Jessica





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0