Sorry guy's

Har inte uppdaterat på ett tag nu och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Internet har krånglat lite här hemma och sen har jag vart sjuk och jobbat,
så det har inte funnits så mycket tid över.

Nu har jag jobbat helgen och är ledig i t vå dagar, skönt.
På tisdag ska vi ha kalas här hemma för att Sandra fyller 11 år.
Tårta och presenter och så ska jag baka äppelkaka imorgon hade jag tänkt mig.

Är rätt så sliten efter helgen, så nu tror jag att jag ska smyga in i
sovrummet och krypa ner under täcket hos älsklingen och
se om han har värmt upp även min sida?
 Skulle inte tro de... Ha ha







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0