Jordens undergång?

Just nu håller de på och återskapar en miniatyr utav Big Bang, har inte orkat läsa hela artikeln, men det fanns en fråga på Aftonbladet's hemsida där de frågade vad det är som kommer att göra att världen går under en dag. Klimatet och tekniken var ett par alternativ, men sen fick jag se Gud?! Ömm.. Va?! Borde inte Gud ha gjort någonting för längesen isf? Om han nu finns?

Inget hån mot de religiösa, men snälla nån? Har vi verkligen inte släppt detta än? vi lever faktiskt på 2000-talet där de flesta inte ens tror på Gud eller nåt liknande.
Religionen talar emot sig själv många gånger, har ingen sett det?

Nu kommer jag antagligen bli påhoppad utav kristna anhängare här, men jag anser att jag, likväl som dem ska få uttrycka mig om min tro.


Sara

Hejsan. Vi funderar på söndag om det låter okej? Jasså kaffebröd? Det var väldigt det. Ska du skämma bort oss? ;)

2008-09-11 | 11:43:31 | http://syster87.blogg.se/
Sara

Jepp vi hör av oss vet du :)

2008-09-11 | 16:56:02 |
hejJENNA

u p p d a t e r a



f f s ! :D

2008-09-12 | 19:07:47 | http://gucciime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0