Fucking cold...

Slö som bara den, vill hoppa in i duschen och värma upp mig,
men måste vänta på att Sara kommer och hämtar sängen först.
Ledig imorgon också, men jag får nog sjukanmäla mig,
för jag hinner inte bli frisk på en dag.. Suck..

Var ute på Aagotsberg med Jenna förut och tog en hel del kort,
riktigt kul när man fick hålla i en värstingkamera.
Blev mycket bilder, en del snygga och en del mindre snygga.

Kan ju iaf säga en sak, det va jävlar i mig kallt som ett helvete,
dock hade jag trippel tröjor + jacka på mig.
Inge synd om Jenna som höll på att frysa arslet av sig,
men går man lättklädd blir det lätt så, ha ha!
Hoppas att det kommer upp bilder snart så vi får se.


//Jessica


Jenny

ja det är ju det :P det räcker med "svärmors"...dom är inte sårumsrena alla gånger..usch :P

2008-09-15 | 19:46:58 | http://yeahnysliv.blogg.se/
JENNA

ja skaaa! :D

2008-09-15 | 21:23:12 | http://gucciime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0