Dagen D

Ska snart iväg till jobbet och gå bredvid på det nya stället.
Skulle ha jobbat igår också, men va tvungen att stanna hemma.
Vaknade på natten utav magknip och illamående, usch, jag hatar när det händer, man kan knappt röra sig och när man går upp ur sängen snurrar hela världen och man vill bara spy!
Så igår tillbringade jag större delen av dagen i soffan framför tv:n och Grey's Anatomy, min "hemma - och - är - sjuk - serie".
Mådde lite bättre på kvällen och jag och älsklingen spelade Fia med Knuff, eller Fia med Action blev det snarare! ha ha, dessvärre förlora jag de flesta gångerna...
Älsklingen var så söt och åkte och köpte daimglass, värktabletter, skvallerblaska och en Kalle Anka, min favorit!

Magen har inte rett sig än, men det är bättre idag iaf, slutar redan kl 12 och då ska jag bege mig till Pekås och köpa Nutrilett, nu ska den jävla chipsmagen bort!!!

//Jessica


sandra "piik"

ja visst är den fin? verkligen drömringen.. :)

2008-09-02 | 15:13:37 | http://piiket.blogg.se/
sandra "piik"

ja just det, det är personlig assistent :)

2008-09-02 | 15:14:12 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0