Utmanad

  LISTA 6 FAVRORIT PLAGG/SKOR

° Adidas mjukisarna, helt klart

° Min färgglada klänning som jag köpte i sommar

° Min nya varma och dyra jacka

° Mina Playboy tofflor

° Mina Hello Kitty tofflor

° Pyjamasbrallorna, rosarutiga

LISTA 5 FAVORIT MAKEUP PRODUKTER

° Jag använder så sällan och så lite smink.

LISTA 4 FAVRIT LÅTAR

° Många, många

LISTA 3 FAVORIT PERSONER

° Älsklingen

° Familjen

° Vännerna

LISTA 2 FAVRORIT RÄTTER

° Kyckling

° Pizza

LISTA 1 FAVORITPLATS

° Sängen, helt klart




Kinga

ja, o jag gillar inte proppfulla loppmarknader egentligen... men det var askul, o så billigt!!!! kram Kinga

2008-11-29 | 20:04:00 | http://accesstobeauty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0