Renoveringen av huset

Som ni säkert redan vet så är Jessica numera husägare, med ett fett lån på banken...
Det sistnämnda vette faen om det känns så kul, men men, vad var det i vuxenpoäng? 2 kanske? ha ha.
Vi flyttade in den 28 september och vi satte genast igång med renoveringen på ett par rum.
Nu är sovrummen så gott som klara, bara lite finslipning som ska göras,
men det kommer la att dröja om jag känner mig rätt! ha ha.

Tänkte bjuda på lite bilder från huset som ni får hålla tillgodo med,
medans jag går och gör iordning middagen.
Stekt falukorv men stuvade makaroner, mums!´

  - Två hål i väggen?! Räcker det inte med ett?
 - De forna vackra vävtapeterna i vårt sovrum, är nu ett minne blott.
 - Slutresultatet på vårt sovrum, är det inte snyggt?
 - En del av Sandras rum, 2 rum blev 1 större. Snygga tapeter va?
 - Allt skräp från Sandras 2 rum, huga!
 - 1973 tror jag att de gillade hemska heltäckningsmattor...
 - Och ännu hemskare tapeter, uhhh....

//Jessica


beckis

Tapeterna längst ner var ju kanoncharmiga! :)

2008-11-27 | 16:41:35 | http://nogg.se/beetlejuice



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0