Julstök

For till Karlstad (igen) med Jenna och shoppade lite.
Fick mig ett sött linne på H&M och ett par knähöga mockastövlar, plus lite smink och så.
Är helt slut nu och jag ska sova till eftermiddagen imorgon känner jag... Zzz...


Försökt mig på att få upp lite ljusstakar och julstjärnor nu, men jag ger upp.
För korta sladdar och helt fel uttag, jävla skithus!
Kunde de inte sätta i normala vägguttag på 70-talet?!
Känner att mitt mood är helt fucked up...
Stackars älskling som snart kommer hem, blir la honom det går ut över antar jag.
Får bita mig i läppen och svälja mig växande ilska.


Vet inte vad jag ska skriva mer,
så jag lägger ner och fortsätter min jakt på de perfekta julgardinerna här på nätet!

//Jessica





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0